SEO optimalizácia pre vyhľadávače
SEO optimalizáciou dosahujeme popredné miesta vo vyhľadávači ako je napr. Google. SEO optimalizácia pre vyhľadávače je vhodná investícia pre každý typ webovej stránky, pomôže Vám získať návštevnosť z vyhľadávačov (napr. Googlu) prirodzene a tým pádom nemusíte sa toľko zameriavať na rôzne typy reklám ako napr v Google Ads. V prípade, že potrebujete optimalizovať Vašu existujúcu stránku, vykonáme na naj dôkladnú analýzu so zameraním sa na vhodné kľúčové slová.
- Dôkladná analýza Vašej webstránky a eshopu
- Analýza konkurenčných webstránok pre dosiahnutie najlepších výsledkov
- Výber kvalitných kľúčových slov
- Písane nadpisov a odborných textov so zameraných na vybrané kľúčové slová
- Pravidelné sledovanie pozície webstránky na vybrané kľúčové slová
- Odborné poradenstvo s návodmi, ako si sami môžete písať kvalitné texty či blogy, ktoré budú dosahovať vysoké pozície vo vyhľadávačoch
- Zrýchlenie načítania web stránky
- Optimalizácia obrázkov kompresiou a nastavením alternatívnych popisov
Naša SEO optimalizácia pre vyhľadávače taktiež zahŕňa
Čo môžete očakávať vďaka SEO optimalizácii webstránky pre vyhľadávače?
SEO optimalizácia pre vyhľadávače – cenník
Ak si nebudete vedieť vybrať, nevadí!
Kontaktuje nás, akú SEO optimalizáciu potrebujete a my Vám poradíme, čo je pre Vás najvhodnejšie.
MINI
- 3 hod. optimalizácie / mesiac
- mesačný report prác
- zrýchlenie web stránky
- registrácia do Google Adwords, Google Analytics, Google Search Console
STANDART
- 9 hod. optimalizácie / mesiac
- mesačný report prác s výsledkami
- zrýchlenie web stránky
- registrácia do Google Adwords, Google Analytics, Google Search Console
MAXI
- 20 hod. optimalizácie / mesiac
- mesačný report prác s výsledkami
- zrýchlenie web stránky
- registrácia do Google Adwords, Google Analytics, Google Search Console
Ako vybudujeme webstránku s kvalitnou SEO optimalizáciou?
Analýza webstránky a konkurencie
V prvom rade vykonáme dôkladnú analýzu konkurenčných webstránok, s čím súvisí aj výber kľúčových slov. Prvou možnosťou je použiť vysoko konkurenčné kľúčové slová s ktorými dosiahnutie popredných pozícií vo vyhľadávači bude neustály boj, alebo sa zamerať na výber kľúčových slov, ktoré sú menej konkurenčné ale stále dosahujú dobrý počet návštevnosti. (môžu byť použité aj viacslovné kľúčové výrazy)
Pri výbere kľúčových slov pracujeme s nástrojom Google Ads, kde zadáme kľúčové slová súvisiace s našou stránkou a nástroj nám automaticky ponúkne zoznam podobných kľúčových slov. Nájdeme tu aj informácie o počte vyhľadávaní na mesiac či informácie o konkurencii pre dané kľúčové slovo. Druhou možnosťou na nájdenie kľúčových slov, je použitie vyhľadávača Google. Stačí začať písať kľúčové slovo a Google nám automaticky ponúkne viac podobných výsledkov pre vyhľadávanie. Tieto slová sú zoradené podľa počtu vyhľadávaní.
On-page SEO optimalizácia
Nadpisy a meta tagy
Pri budovaní webstránky je dôležité vykonávať optimalizačné úkony. Pri nadpisoch platí, že nadpisy s vyššou hierarchickou úrovňou majú pre SEO väčší význam ako nadpisy s nižšou úrovňou. Preto úvodný nadpis h1 musí vystihovať zámer stránky a je v ňom dobré použiť kľúčové slovo. Pri nastavení meta nadpisu myslíme nato, že najväčšiu SEO váhu má slovo, ktoré je umiestnené v nadpise na prvom mieste. Ďalším tagom, ktorý je potrebné nastaviť, je meta popis stránky. Použitie kľúčového slova v tomto tagu nemá vplyv na SEO hodnotenie. Je dobré písať dostatočne dlhé meta popisy aj nadpisy, o čom nás vo WordPresse upozorňuje plugin Yoast .
Menu stránky a použitie vnútorných odkazov
Pre SEO optimalizáciu má menu veľký význam. Vyhľadávací roboti sa pri hľadaní podstránok na Vašom webe dostavajú na jednotlivé podstránky cez vnútorné odkazy. Stránka na ktorú nevedie žiadny odkaz, bude len ťažko zaindexovaná prehliadačom a ak vôbec tak bude dosahovať horšie SEO hodnotenie.
Anchor text pri vnútorných odkazoch by mal obsahovať kľúčové slovo na odkazujúcu webstránku čo pomáha zvyšovať SEO hodnotenie. Platí, že čím menší počet použitých slov v anchor texte, tým má tento link lepšiu SEO váhu. Anchor text ktorý má iba slová, ktoré nesúvisia s obsahom stránky na ktorú odkazuje, nebude mať tak veľkú SEO váhu. Napríklad anchor text „nájdete tu“, sa neodporúča používať.
Obrázky
Pri názve obrázku slová oddeľujeme pomlčkou napr. „seo-optimalizacia.jpg“. Vyplňujeme alternatívne popisy obrázka tak, aby obsahoval aj kľúčové slová pre ktoré ho optimalizujeme. Obrázky je dobré optimalizovať kompresiou, aby nespôsobovali dlhé načítanie stránky. Používame k tomu nástroje, ktoré im zmenšia veľkosť aj o 80 % pričom kvalita obrázku bude nepovšimnuteľne rovnaká. K optimalizácii používame napríklad online nástroj na stránke tinypng.com, alebo WordPress plugin „Compress JPEG & PNG images“.
Site mapa
Site mapa je stránka, ktorá by mala obsahovať zoznam našich stránok, ktoré chceme mať vo vyhľadávači naindexované. Túto mapu si dokáže prehliadač sám načítať, ale v prípade potreby sa dá site mapa odovzdať pomocou nástroja Google Search. Ak sa v zozname site mapy bude nachádzať stránka s označením noindex, nofollow, prehliadač ju vo výsledkoch vyhľadávania nebude zobrazovať.
Štatistika, výsledky, sledovanie pozícií kľúčových slov
Google Search Console
Vašu webstránku prihlásime do nástroja Google Search Console, čo je skvelý nástroj na zisťovanie počtu zobrazení či kliknutí na kľúčové slová.
Google Analytics
Vďaka Google Analytics budete môčt napríklad sledovať celkovú návštevnosť Vášho webu, alebo zdroje návštevnosti
Kontaktujte nás
Ak máte záujem o SEO optimalizáciu Vašej webovej stránky, napíšte nám email vyplnením formulára nižšie,
prípadne volajte na číslo 0902 132 128
( email nám hneď pípne na mobile )