SEO optimalizácia – optimalizácia webstránky pre vyhľadávače

SEO optimalizácia webstránky či eshopu pre vyhľadávače

SEO optimalizáciou dosahujeme popredné miesta vo vyhľadávači ako je napr. Google.  Vaša webstránka, alebo eshop tak bude prirodzene získať viac návštevnosti. SEO optimalizácia je vhodná investícia pre každý typ webovej stránky, vďaka ktorej ušetríte nemíňaním na rôzne reklamy. V prípade, že potrebujete optimalizovať Vašu existujúcu stránku, vykonáme na naj dôkladnú analýzu so zameraním sa na vhodné kľúčové slová.

  • Dôkladná analýza Vašej webstránky a eshopu
  • Analýza konkurenčných webstránok pre dosiahnutie najlepších výsledkov
  • Výber kvalitných kľúčových slov
  • Písane nadpisov a odborných textov so zameraných na vybrané kľúčové slová
  • Pravidelné sledovanie pozície webstránky na vybrané kľúčové slová
  • Odborné poradenstvo s návodmi, ako si sami môžete písať kvalitné texty či blogy, ktoré budú dosahovať vysoké pozície vo vyhľadávačoch
  • Zrýchlenie načítania webstránky
  • Optimalizácia obrázkov kompresiou a nastavením alternatívnych popisov

Naša SEO optimalizácia webstránky taktiež zahŕňa

Popredné miesta v internetových vyhľadávačoch

Získajte lepšie pozície vďaka kvalitnej optimalizácii. Snažíme sa zamerať na všetky kritéria hodnotenia webstránky a tak dosahujeme skvelé nárasty v pozíciach.

Rýchle načítanie stránky

Rýchosť načítania webstránky je jedným z najdôležitejších faktorov hodnotenia SEO pri hodnotení pozície vo vyhľadávačoch. Preto na Vašom webe optimalizujeme obrázky, nastavíme cachovanie a vykonáme ďalšie cenné optimalizačné úkony aj za pomoci nástroja gtmetrix.com, vďaka čomu bude Vaša webstránka zaberať menej miesta na serveri a bude sa aj rýchlejšie načítavať.

SEO poradenstvo

Pre predbehnutie konkurenčných stránok, Vám vieme poskytnúť cenné informácie ako sa starať o Váš web (napr. ako písať články, ktoré pritiahnu veľa návštevnosti), vďaka čomu môžte predbehnúť aj tú najsilnejšiu konkurenciu.

Údržba SEO

Vieme sa s Vami dohodnúť na zlepšovaní SEO optimalizácie Vašej webstránky, prípadne na týždenných, či mesačných úpravách za paušálny poplatok uvedený v cenníku nižšie.

Seo optimalizácia a Google Analytics

Pomocou Google Analytics sa dozviete napríklad koľko ľudí navštevuje Vašu stránku, percentuálny nárast návštevnosti a ďalšie cenné informácie.

Seo optimalizácia a Google AdWords

Tvorba reklamy nástrojom Google AdWords, kde platíte iba za počet kliknutí na reklamu, pre vybrané kľúčové slová. Google Adwords je dobré použiť na tie slová, ktoré nedosahujú zatiaľ dobré SEO výsledky vo vyhľadávaní.

SEO optimalizácia cenník

Ak si nebudete vedieť vybrať, nevadí!

Kontaktuje nás, akú SEO optimalizáciu potrebujete a my Vám poradíme, čo je pre Vás najvhodnejšie.

MINI

50 € / MESIAC
  • 3 hod. optimalizácie / mesiac
  • mesačný report prác
  • zrýchlenie stránky
  • registrácia do Google Adwords, Google Analytics, Google Search Console

Ako vybudujeme webstránku s kvalitnou SEO optimalizáciou?

Analýza webstránky a konkurencie

V prvom rade vykonáme dôkladnú analýzu konkurenčných webstránok, s čím súvisí aj výber kľúčových slov. Prvou možnosťou je použiť vysoko konkurenčné kľúčové slová s ktorými dosiahnutie popredných pozícií vo vyhľadávači bude neustály boj, alebo sa zamerať na výber kľúčových slov, ktoré sú menej konkurenčné ale stále dosahujú dobrý počet návštevnosti. (môžu byť použité aj viacslovné kľúčové výrazy)

Pri výbere kľúčových slov pracujeme s  nástrojom Google Ads, kde zadáme kľúčové slová súvisiace s našou stránkou a nástroj nám automaticky ponúkne zoznam podobných kľúčových slov. Nájdeme tu aj informácie o počte vyhľadávaní na mesiac či informácie o konkurencii pre dané kľúčové slovo. Druhou možnosťou na nájdenie kľúčových slov, je použitie vyhľadávača Google. Stačí začať písať kľúčové slovo a Google nám automaticky ponúkne viac podobných výsledkov pre vyhľadávanie. Tieto slová sú zoradené podľa počtu vyhľadávaní.

Seo optimalizácia webstránky či eshopu pre vyhľadávače

On-page SEO optimalizácia

Nadpisy a meta tagy
Pri budovaní webstránky je dôležité vykonávať optimalizačné úkony. Pri nadpisoch platí, že nadpisy s vyššou hierarchickou úrovňou majú pre SEO väčší význam ako nadpisy s nižšou úrovňou. Preto úvodný nadpis h1 musí vystihovať zámer stránky a je v ňom dobré  použiť  kľúčové slovo. Pri nastavení meta nadpisu myslíme nato, že najväčšiu SEO  váhu má slovo, ktoré je umiestnené v nadpise na prvom mieste. Ďalším tagom, ktorý je potrebné nastaviť, je meta popis stránky. Použitie kľúčového slova v tomto tagu nemá vplyv na SEO hodnotenie.  Je dobré písať dostatočne dlhé meta popisy aj nadpisy, o čom nás vo WordPresse upozorňuje plugin Yoast .

Menu stránky a použitie vnútorných odkazov
Pre SEO optimalizáciu má menu veľký význam. Vyhľadávací roboti sa pri hľadaní podstránok na Vašom webe dostavajú na jednotlivé podstránky cez vnútorné odkazy. Stránka na ktorú nevedie žiadny odkaz, bude len ťažko zaindexovaná prehliadačom a ak vôbec tak bude dosahovať horšie SEO hodnotenie.

Anchor text pri vnútorných odkazoch by mal obsahovať kľúčové slovo na odkazujúcu webstránku čo pomáha zvyšovať SEO hodnotenie. Platí, že čím menší počet použitých slov v anchor texte, tým má tento link lepšiu SEO váhu. Anchor text ktorý má iba slová, ktoré nesúvisia s obsahom stránky na ktorú odkazuje, nebude mať tak veľkú SEO váhu. Napríklad anchor text  „nájdete tu“, sa neodporúča používať.

Obrázky
Pri názve obrázku slová oddeľujeme pomlčkou napr. „seo-optimalizacia.jpg“. Vyplňujeme alternatívne popisy obrázka tak, aby obsahoval aj kľúčové slová pre ktoré ho optimalizujeme.  Obrázky je dobré optimalizovať kompresiou, aby nespôsobovali dlhé načítanie stránky. Používame k tomu nástroje, ktoré im zmenšia veľkosť aj o 80 % pričom kvalita obrázku bude nepovšimnuteľne rovnaká. K optimalizácii používame napríklad online nástroj na stránke  tinypng.com, alebo WordPress plugin „Compress JPEG & PNG images“.

Site mapa
Site mapa je stránka, ktorá by mala obsahovať zoznam našich stránok, ktoré chceme mať vo vyhľadávači naindexované. Túto mapu si dokáže prehliadač sám načítať, ale v prípade potreby sa dá site mapa odovzdať pomocou nástroja Google Search. Ak sa v zozname site mapy bude nachádzať  stránka s označením noindex, nofollow, prehliadač ju vo výsledkoch vyhľadávania nebude zobrazovať.

Štatistika, výsledky, sledovanie pozícií kľúčových slov

Google Search Console

Vašu webstránku prihlásime do nástroja Google Search Console, čo je skvelý nástroj na zisťovanie počtu zobrazení či kliknutí na kľúčové slová.

Ekoma - počet zobrazení kľúčových slov na Googli

Google Analytics

Vďaka Google Analytics budete môčt napríklad sledovať celkovú návštevnosť Vášho webu, alebo zdroje návštevnosti

Kontaktujte nás

Ak máte záujem o SEO optimalizáciu Vašej webovej stránky, napíšte nám email vyplnením formulára nižšie,

prípadne volajte na číslo 0902 132 128